COVID-19

Wij gaan weer open voor bezoek maar…

Direct na het uitbreken van het coronavirus en de gestelde eisen door de regering heeft ook Natuurlijk4Dogs haar verantwoordelijkheid genomen en direct de deuren gesloten voor bezoek. Dit was weliswaar niet verplicht maar Natuurlijk4Dogs wilde er 100% zeker van zijn dat haar klanten (en familie) niet besmet of ziek konden worden. Veiligheid staat bij Natuurlijk4Dogs boven financieel belang! 

Maar Natuurlijk4Dogs
gaat weer open, met wat aanpassingen en met aangepaste regels;

bij binnenkomst staat er een desinfectie dispenser waar je jouw handen moet desinfecteren
* verplicht 1 ½ meter afstand houden
* er is helaas geen koffie of thee 
* er mogen niet meer dan 2 mensen naar binnen
* wij zouden het fijn vinden als je een afspraak maakt zodat wij weten hoeveel mensen wij binnen krijgen, dit om buiten wachten tegen te gaan
* je kunt gewoon pinnen en/of contant betalen
* kom gericht langs en niet om op het gemak te shoppen. Natuurlijk hopen wij dat dit zo snel mogelijk weer kan
* ben je verkouden of voel je je niet lekker? Kom dan niet, maar bestel online. Vergeten niet om in te loggen!

Op deze manier zijn wij ervan overtuigd dat het op een veiliger manier moet gaan lukken. Wanneer gaan wij weer open voor bezoek? Vanaf dinsdag 2 juni 2020.

Vertraging in de bezorging

Vanaf het begin van de Corona uitbraak en maatregelen hebben we gelukkig goed kunnen inspringen op de drukte en ook PostNL liepen weinig tot geen vertraging op. We zien nu dat PostNL toch problemen heeft met het verwerken van de grote aantallen orders. Het resultaat is dat het kan voorkomen dat je geen track & trace mail ontvangt, dat je bestelling langer onderweg is dan gebruikelijk en pakketten worden niet meer zodra ze bij PostNL binnen zijn ingescand.
Hierdoor staat de status van jouw pakket (als je wel een track & trace ontvangt) op ‘zending niet ontvangen bij PostNL’. Pas zodra jouw pakket onderweg is (of soms zelfs als hij al bezorgd is) krijg je een update van PostNL. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Wij hopen dat PostNL hun capaciteitsproblemen snel kan oplossen Tot die tijd vragen we om jouw begrip en geduld. Ons advies is verder: bestel niet pas als DE ARTIKELEN voor jouw huisdier helemaal op is, maar ruim op tijd. Dank je wel!