Je bestelt en dan?

Een vraag die binnen kwam is:
“hoe gaat het bij jullie wanneer ik wat besteld en betaald heb?”.

Hieronder de werkwijze die bij ons bij iedere order door ons wordt gehanteerd.

  • De pakbon, factuur en My Parcel documenten worden geprint
  • De artikelen worden verzameld en 1e keer afgetekend op pakbon van cliënt (persoon 1)
  • De doos, envelop wordt volledig ingepakt en voor de 2e keer afgetekend op pakbon (persoon 2)
  • De 3e persoon 3 controleert alles en dan gaat de doos definitief dicht

In het gehele inpak en verzend traject wordt door 3 personen onafhankelijk de inhoud van het pakket gecontroleerd om fouten te minimaliseren en vooral te voorkomen. Dit met als gedachten goed van ons om ergernis bij jou als cliënt niet te hebben en ook niet te krijgen want hoe kan jij hard maken dat iets niet in je pakket zit? Ik zeg niet dat er geen fouten kunnen worden gemaakt maar door aan jou onze werkwijze inzicht te geven en te delen als kopen weet dat wij het vertrouwen van jou in ons als webshop heel serieus nemen. Daarom ook dit intensieve controle traject voor jou als waardevolle cliënt van ons.

Wil je de verzendkosten weten is hiervoor een aparte webpagina gemaakt die jij HiER kan vinden en waar alle benodigde informatie op staat. Daarentegen heb je een specifieke vraag aarzel niet om deze aan mij te stellen. Ik help jou heel graag verder.

Heb je ondanks de uitgebreide uitleg op deze webpagina toch nog vragen over onze inpak werkwijze aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ik sta jou heel graag te woord om al je vragen te beantwoorden. De contactgegevens staan op de webpagina genaamd contact. In de tussentijd heel veel vachtverzorging plezier op een geheel natuurlijke manier!